måndag

ja då var det åter till vardagen igen då!
 
skoldagen idag har det både varit positivt, och negativt med, jövligt roligt, men kan ju inte finnas trpkigare än att få bakläxa. haha!
hade även möte med läraren eller hur man nu säger.
gick ju bra iallafall, kom överäns om att jag skulle ta hem och plugga så mycket jag kunde så jag klarar alla kurser.
 
även hunnit övningsköra idag litegrann innan jag gick hem från bussen för mamma var på ica, egentligen skulle emma med men det var bråttom så aöbin följde med för han skulle ändå få skjuts hem.
 
har skrivit klart min jävla bokrecension iallafall och tackar mig själv för det!!
nä ska fortsätta trycka litem godis och dricka min redbull innan jag går mot nyttiga tider, för imorgon blir det ändring för mig och julia, ska bli riktigt spännande, för vi har slagigt vad om grejer! så detta kan bli dyrt för mig om jag fuskar, och vi ska vara uppriktiga!
 
nu ska jag sluta babbla. pussar på er alla fina.
skön måndagskväll.
 
det hela handlar om att bjuda på sig själv!
 
 

Kommentarer
Postat av: sannna

jag vill vara med och slå vad!!!

2013-03-25 @ 20:23:46
URL: http://sannnape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0