söndag

helgen har varit helt okej faktiskt!
 
i fredags for jag till julia sen kom mange och hämtade oss där sen drog vi till stan och åkte runt lite, sen for jag och jullan till melle. 
Där spenderades kvällen och lite andra bus,
 
igår så for jag till emma och var med henne och paulina, då drog vi på bio med ida, albin och andre, mysigt!
såg uppföljaren av ''på smällen'' faktiskt ganska bra film, men jätte lång, två timmar och en kvart och så länge kan inte jag sitta still så störde nog ganska mycket.
 
 
Vaknade ganska tisigt idag och då for vi till morfar och mormor sen kollade vi på Nina och rogers hus som dom håller på att bygga.
for tillbaka till hamn och jag övningskörde även ett tag idag,
nu dunkar jag musik medans jag väntar på att maten ska bli klar så jag får i mig lite lunch.
 
ha en fin dag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0